Ste s nami spokojní? Odmeňte nás Vaším cenným hlasom v súťaži SHOP ROKU 2021.

Košík
Produkt pridaná Produkt aktualizovaný Produkt odstránený Viac produktov nie je skladom Zadali ste nesprávnu hodnotu

Žiadne produkty v košíku.

Doprava zdarma nad 80€
3D Secure platba
Dobierka
Tovar skladom

Vrátenie a výmena tovaru

Predĺžená lehota na výmenu!


Výmena tovaru je spoplatnená vo výške poštovného a manipulačných poplatkov 2,90€
Na výmenu tovaru máte až 30 dní od prevzatia zásielky.

Tovar môžete vymeniť priamo v niektorej z naších kamenných predajní v Košiciach (Mirror OC Optima, Pandora OC Optima alebo Pandora NZC Aupark) za iný šperk v rovnakej, alebo vyššej hodnote, prípadne za poukaz na nákup tovaru s platnosťou 12-tich mesiacov.

Naša adresa

Mirror OC Optima - Pandora
Moldavská cesta 32
04011 Košice

Postup pri výmene tovaru:

  • Vyplniť formulár a poslať ho prosím spolu so šperkom na našu adresu. Formulár nájdete TU.
  • Do balíčka priložiť originálnu faktúru, záručný list (kartu).
  • Tovar nesmie byť poškodený.
  • Ak ide o výmenu, dopíšte prosím názov tovaru.

U nás môžete využiť aj elektronické odstúpenie od zmluvy: Elektronické odstúpenie od zmluvy. Po vyplnení formulára sa Vám automaticky vytvorí dokument, ktorý len vytlačíte a pribalíte do zásielky. Vaše odstúpenie je tak automaticky evidované v našom systéme a vieme, že ho máme čakať. 

Výmeny zaslané na uvedenú adresu sú vybavované do 10 pracovných dní.

Ak by ste chceli zakúpený šperk vymeniť v niektorej z našich predajní, oznámte nám to, prosím, na čísle +421 915 402 082 alebo mailom na info@sperkymirror.sk. Dohodneme Vám s konkrétnou predajňou výmenu. Niektoré šperky ponúkané v e-shope sperkymirror.sk sa v kamenných predajniach nemusia nachádzať a preto dostupnosť Vášho nového šperku radšej vopred preveríme.

Ohľadom prijatia zásielky zákazníkov neinformujeme (odporúčame si odsledovať zásielku podľa trackovacieho čísla). Ohľadom odoslania Vám príde notifikačný e-mail. Nezodpovedáme za nedoručenie zásielky a tiež za nevyzdvihnutie a poškodenie zásielky z dôvodu nedoručenia oznamu o uloženej zásielke. V prípade, že zistíte že je zásielka uložená na pošte, informujte nás prosím čo najskôr s pripraveným podacím číslom zásielky.

V prípade výmeny akciového tovaru po skončení akcie, zákazníkovi zaniká nárok na zľavu. 

Upozorňujeme tiež, že šperky Pandora neodporúčame uskladňovať v krabičkách Pandora (lepidlo spôsobuje rýchle zoxidovanie šperkov) - šperky je ideálne uschovať v plastovom vrecúšku a do krabičky vložiť až tesne pred Vianocami.

Postup pri vrátení tovaru:

Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od prevzatia zásielky. Výmena za iný tovar, alebo veľkosť je spoplatnená sumou 2,90 €. 

Vrátenie tovaru si môžete nárokovať prostredníctvom odoslania tovaru spolu s dokladom o kúpe a vyplneným sprievodným dokumentom späť na našu adresu.

Tovar zašlite v poistenej listovej zásielke poštou na vyššie uvedenú adresu, spolu so sprievodným listom, kde uvediete aj vaše číslo účtu. Ak bola objednávka hradená online platobnou kartou, tak je možné peniaze vrátiť len priamo na účet platiteľa. 

Postup pri vrátení tovaru:

  • Vyplniť formulár a poslať ho prosím spolu so šperkom na našu adresu. Formulár nájdete TU.
  • Do balíčka priložiť originálnu faktúru, záručný list (kartu).
  • Tovar nesmie byť poškodený.

U nás môžete využiť aj elektronické odstúpenie od zmluvy: https://sperkymirror.sk/odstupenie-od-zmluvy/ Po vyplnení formulára sa Vám automaticky vytvorí dokument, ktorý len vytlačíte a pribalíte do zásielky. Vaše odstúpenie je tak automaticky evidované v našom systéme a vieme, že ho máme čakať. 

Ohľadom prijatia zásielky zákazníkov neinformujeme (odporúčame si odsledovať zásielku podľa trackovacieho čísla). 

V prípade akcií viazaných na nákup viacerých šperkov (akcia 3 + 1 zadarmo, 4 + 1 zadarmo, 1 + 1 za polovicu atď) je možné, v prípade záujmu o vrátenie tovaru, vrátiť iba kompletnú objednávku.

Podľa § 10 ods. 4 zákona č. 102/2014 Z.z.  spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Zákazník má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je to obvyklé pri nákupe v klasickej kamennej predajni, t.j. odskúšať tovar tak, aby zistil základné vlastnosti a funkčnosť tovaru. Pokiaľ opotrebenie tovaru presahuje známky štandardného odskúšania tovaru, resp. nesie známky nosenia, či poškodenia, môže predajca znížiť sumu na vrátenie za tento tovar.

Objednávku s osobným odberom plateným priamo na predajni je možné vrátiť iba v predajni, kde ste si ju vyzdvihli. Pred vrátením je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky na čísle +421 915 402 082 alebo na e-mailovej adrese: info@sperkymirror.sk a uviesť číslo objednávky.

cross