Váš košík
Item added Item updated Item removed

Žiadne produkty v košíku.

Pokladňa

Často kladené otázky

O pravosti šperkov sa môžete presvedčiť na našich kamenných predajniach a na oficiálnych stránkach jednotlivých značiek. 

Tovar zakúpený do 39,-€ balíme do papierovej krabičky bez tašky. Platí to aj na dobierku.

Aby bola životnosť a krása šperkov čo najdlhšia, je potrebné pri jeho používaní dodržiavať niektoré základné zásady:

  • Leštenie - šperky často vyleštite jemnou leštiacou handričkou, aby si uchovali svoj lesk.
  • Čistenie - šperky čistite jemnou kefkou v mydlovej vode.
  • Uchovávanie - šperky uchovávajte samostatne.
  • Skladajte si šperky, než pôjdete plávať, kúpať sa alebo cvičiť.
  • Obmedzte kontakt šperkov s make-upom, krémom, parfumom a telovým mliekom.
  • NEPOUŽÍVAJTE čističe na striebro, leštidla, ultrazvukové čistenie a silné chemikálie.

Záručná doba pre produkty značky Pandora je 2 roky ( záruka sa vzťahuje na chyby, ku ktorým došlo v priebehu 2 rokov odo dňa doručenia produktov kupujúcemu). Pre zachovanie práv zo záruky je potrebné používať iba originálne produkty značky Pandora (doplnky, prívesky, spony a Pandora otvárač náramkov). Ďalšie informácie o záruke sa dozviete v autorizovanom obchode Pandora.

Presný návod na zvolenie veľkosti PANDORA náramku nájdete TU.

Zabaľte nenosený šperk do poistenej obálky a pošlite ju spolu s originál faktúrou, certifikátom alebo záručným listom a kontaktnými údajmi s krátkym sprievodným listom a informáciou o požadovanej veľkosti náramku / prsteňa na adresu: Mirror OC OPTIMA- PANDORA, Moldavská cesta 32, 04011 Košice

Aby bola životnosť a krása šperkov čo najdlhšia, je potrebné pri jeho používaní dodržiavať niektoré základné zásady:

Šperky nenoste pri činnostiach, kde je ich možné ľahko poškodiť. Napríklad pri práci v prašnom, chemicky agresívnom alebo vlhkom prostredí, pri športe, kde môže dôjsť k pretrhnutiu retiazok alebo zraneniu od náušníc, príveskov a pod.

Šperky s kameňmi a perlami nevkladajte do horúcej vody. U niektorých kameňov je potrebná zvlášť veľká opatrnosť!

Strieborné šperky veľmi rýchlo reagujú na vplyvy vonkajšieho prostredia zmenou farby, alebo stratením lesku. Už malá prítomnosť nevhodných chemických látok spôsobuje ich oxidovanie(černenie). Zvlášť citlivé sú na prítomnosť síry. Z organických látok je to napríklad ľudský pot. Ten má u každého iné zloženie. Preto niekomu šperky černejú a niekomu nie.

Aj keď to nie je také časté, farbu môže zmeniť aj šperk zlatý. Najčastejšie k tomu dochádza u detských náušníc, ktoré zmenia farbu na mieste dotyku s ľudským telom.

V domácich podmienkach sa dá šperk čistiť prípravkami, ktoré sa dajú kúpiť v klenotníctvach alebo v predajniach drogérie. Sú to čistiace kvapaliny a handričky. Pred ich použitím si pozorne prečítajte návod na použitie. Handričky nepoužívajte na šperky, ktorých povrch je matovaný, alebo jemne gravírovaný. Takáto úprava sa môže veľmi ľahko poškodiť.

Šperky s kameňmi sú zvlášť citlivé na zaobchádzanie. Niektoré kamene sú do šperku len lepené a pri neopatrnom používaní môžu vypadnúť.

Šperky z chirurgickej ocele sú z veľmi tvrdého a odolného materiálu. Plochy šperku s vysokým leskom sa môžu poškriabať. Hlavnou výhodou chirurgickej ocele je, že je považovaná za materiál nevyvolávajúci alergie.

Šperky skladujte v priestoroch bez agresívnych chemikálií. Najlepšie v šperkovniciach alebo v krabičkách na to určených.

V prípade, že budete mať pochybnosti o tom, ako sa o šperk starať, bez problémov sa môžete na nás obrátiť a my Vám s ochotou poradíme.

Šperky s povrchovou úpravou, a teda poródiované alebo pozlátené, môžete preleštiť mikrovláknovou handričkou na optiku alebo jemnou bavlnenou textíliou. Na povrchovo upravené a patinované šperky nepoužívajte roztoky na striebro, ktoré by mohli poškodiť ich patinu. Neródiované strieborné a zlaté šperky môžete čistiť v roztokoch na to určených, alebo preleštiť špeciálnou napustenou handričkou na čistenie.  

Ak si predsa len chcete šperky vyčistiť prostriedkami, ktoré doma máte, odporúčame jemný kúpeľ v mydlovej vode, ktorú následne dôkladne opláchnete a šperk osušíte.

Žiaľ, šperky nevyrábame a teda neposkytujeme žiadne služby spojené s úpravou výrobkov, ani gravírovanie. Berte prosím na vedomie, že pokiaľ budete upravovať výrobky zakúpené v našom e-shope, automaticky tým strácate záruku na tovar.

Všetky značkové šperky, ktoré ponúkame sú na našej stránke avšak niekedy je možné pre Vás objednať aj iný model. Záleží od kolekcie a značky, pre bližšie informácie nás prosím kontaktujte na info@sperkymirror.sk

Vrátenie zakúpeného šperku v kamennej predajni možné nie je, pri nákupe prostredníctvom e-shopu je takáto možnosť zákonne stanovená, do 14-tich dní od prevzatia zásielky. V prípade, ak 14-dňová lehota na odstúpenie od zmluvy uplynula, možnosť vrátenia šperku zaniká. 

Tovar môžete vymeniť priamo v našej kamennej predajni v Košiciach, za iný šperk v rovnakej, alebo vyššej hodnote, prípadne za poukaz na nákup tovaru s platnosťou 12-tich mesiacov. Pre viac informácií nás kontaktuje na čísle +421 915 402 082 

Odstúpenie od zmluvy:

  • Vyplniť formulár https://sperkymirror.sk/odstupenie-od-zmluvy/ a poslať ho prosím spolu so šperkom na našu adresu. 
  • Do balíčka priložiť originálnu faktúru, záručný list (kartu)
  • Tovar nesmie byť poškodený
  • Ak budete chcieť šperk vymeniť, dopíšte názov tovaru

Reklamácie vybavujeme do 30 dní. Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov.

Návod pri reklamácii tovaru:

  • Vypísaný reklamačný formulár, ktorý nájdete tu https://sperkymirror.sk/ereklamacia/ 
  • Originál faktúry, záručný list 
  • Tovar dôkladne zabalený 

Šperkov nie je nikdy dosť ☺  Vytvorte teda ďalšiu objednávku a do poznámky napíšte, že ide o dodatočnú objednávku. My sa už postaráme o to, aby vám všetky šperky dorazili v jednej zásielke.

Zavolajte nám +421 915 402 082  alebo napíšte e-mail mirroroptima@gmail.com . Objednávku v systéme zrušíme a vy už nemusíte nič riešiť.

Áno, môžete vrátiť aj časť objednávky. V prípade ďalších otázok nás kontaktujte na čísle +421915402082 , alebo e-mailom mirroroptima@gmail.com

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.Odstúpenie od zmluvy musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteľa a predávajúceho. Náklady na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ. Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré prevzal pri jeho kúpe.Produkt nevracajte na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.

Zavolajte na +421 915 402 082 . Budete spojení s pracovníkom, ktorý Vám s objednávkou cez e-shop pomôže, prípadne mu ju nadiktujete telefonicky.

Pri niektorých mailových schránkach s vysokým zabezpečením sa môže stať, že automaticky mail príde do SPAMU. Preto si treba skontrolovať aj tieto správy, ak nedostanete žiadny potvrdzovací mail do 24 hodín, kontaktujte nás na +421 915 402 082 alebo na info@sperkymirror.sk a my Vašu objednávku ihneď preveríme.

Pri platbe online je komunikácia s bankou šifrovaná a celá platba je zabezpečená pomocou 3D secure overenia. Ak zaplatíte online, Vašu objednávku môžeme expedovať ihneď nakoľko nie je potrebné čakať na prijatie platby.

Nakúpiť u nás môžete aj bez registrácie. Registrácia Vám však prináša plno výhod a zjednodušuje nákup.

Doručenie do Českej republiky je spoplatnené sumou - 10€

Možnosti dopravy a platby e-shopu Mirror nájdete TU.

  • Slovenská pošta: - 2,90 € pri objednávke do 39 €, 
  • BEZPLATNE pri objednávke nad 39 €
  • Osobný odber: BEZPLATNE

Tovar si môžete prevzať osobne v predajni MIRROR alebo PANDORA v Košiciach počas otváracích hodín od po- ne 9:00- 21:00h (okrem sviatkov) 

Na adresách:

OC Atrium OPTIMA, Moldavská cesta 32, Košice

SC AUPARK, Nám. Osloboditeľov 1, Košice

proudly powered by gecora
cross