Nakupovanie tovaru na našej internetovej stránke môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel. Obchodníkom a prevádzkovateľom internetového obchodu https://www.sperkymirror.sk je spoločnosť: RedDot, s.r.o. so sídlom: Ortvaňová 395/9, 040 14, Košice - mestská časť Košická Nová Ves, IČO: 45 493 057, DIČ: 2023019372, IČ DPH: 2023019372, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, Vložka číslo: 25519/V. Kontakt: +421 915 402 082, e.mail: info@sperkymirror.sk.
I. Objednávka
1. Spotrebiteľ objednáva výrobky prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie na webovom sídle https://www.sperkymirror.sk.
Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2024 Z.z. o o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2. Pri každej objednávke je spotrebiteľ povinný uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH. Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi obchodníkom a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).
3. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme obchodníka a vzniká zmluvný vzťah medzi obchodníkom a spotrebiteľom. Objednávka bude potvrdená bezodkladne po jej doručení. Obchodník sa prípadne skontaktuje so spotrebiteľom za účelom overenia objednávky. Od tohto termínu je objednávka pre spotrebiteľa záväzná.
4. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (e-mailom alebo na inom trvanlivom nosiči). Potvrdenie stornovania oznámi obchodník spotrebiteľovi tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu preukázateľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.
II. Dodacie lehoty
1. Dodacie lehoty sa môžu líšiť pre rôzne druhy produktov. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy upresnený spotrebiteľovi pri overovaní objednávky. Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 7 do 30 dní od dátumu potvrdenia objednávky.
2. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u dodávateľa, môže byť dodacia lehota dlhšia. V takomto prípade bude spotrebiteľ informovaný o tejto skutočnosti a v prípade nesúhlasu spotrebiteľa s dodacou lehotou môže spotrebiteľ odstúpiť od objednávky.
III. Cena, platobné podmienky a prepravné
1. Cena produktu je stanovená cenníkom obchodníka.
2. Spotrebiteľ berie na vedomie, že za objednaný produkt má povinnosť zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov.
3. Spotrebiteľ uhrádza platbu dobierkou, platobnou/kreditnou kartou prostredníctvom platobnej brány Stripe, v hotovosti (na predajni).
4. Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie.
5. Výška nákladov na dopravu bude potvrdená spotrebiteľovi pri overovaní - potvrdení objednávky, prípadne obchodník odporučí spotrebiteľovi lacnejší variant dopravy.
Cenník dopravy:
- Slovenská pošta: 3,50 € pri objednávke do 39 €, bezplatne pri objednávke nad 39 €, vrátane
- Packeta: 2,90 €
- Dobierka: 2 €
- Osobný odber: bezplatne.
- Prevzatie tovaru osobne priamo v predajni Mirror počas otváracích hodín na adresách:
1. OC OPTIMA, Moldavská cesta 32, Košice
2. NZC AUPARK, Nám. Osloboditeľov 1, Košice
IV. Preberanie tovaru
1. Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej v objednávke.
2. Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená, spotrebiteľovi doporučujeme zásielku neprevziať a požiadať zasielateľskú spoločnosť o spísanie Zápisu o škode na zásielke a následne kontaktovať obchodníka.
3. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom prevzatím veci.
4. Obchodník je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu ešte neprešlo na spotrebiteľa.
V. Odstúpenie od zmluvy
1. V zmysle §20 ods. 1 zákona 108/2024 Z.z. máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
2. Ak Vám obchodník poskytol poučenie o Vašom práve odstúpiť od zmluvy, ako aj o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, môžete odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa, keď obchodník dodatočne splnil informačnú povinnosť.
3. Ak Vám obchodník neposkytol informácie o odstúpení od zmluvy ani dodatočne, môžete odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 12 mesiacov od uplynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
4. Od zmluvy uzavretej na diaľku môžete odstúpiť aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
5. Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku môžete uplatniť v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy. Na odstúpenie od zmluvy môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy: formulár na odstúpenie od zmluvy.
6. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy odošlete obchodníkovi najneskôr posledný deň lehoty.
7. Do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku ste povinný zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.
8. Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku znášate len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru.
9. Zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
10. Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť Vám všetky platby, ktoré od Vás prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku, vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.
11. Obchodník je povinný vrátiť Vám všetky platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak ste neodstúpili od celej zmluvy uzavretej na diaľku. Obchodník Vám nemôže účtovať dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky.
12. Obchodník nie je povinný uhradiť Vám dodatočné náklady, ak ste si výslovne zvolili iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré ste si zvolili a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.
13. Obchodník nie je povinný pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku vrátiť Vám platby na základe odstúpenia od zmluvy pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým nepreukážete zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.
14. Obchodník je povinný vrátiť Vám platby na základe odstúpenia od zmluvy rovnakým spôsobom, aký ste použili pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo obchodníka dohodnúť sa s Vami na inom spôsobe úhrady s tým, že Vám nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.
15. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku aj bez uvedenia dôvodu v lehote do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru okrem zmluvy, ktorej predmetom je:
a) poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby alebo poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
b) dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
c) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
d) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
e) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
f) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
g) dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť,
h) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,
i) dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
j) dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,
k) tovar zakúpený na verejnej dražbe,
l) poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,
m) dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak
dodávanie digitálneho obsahu začalo alebo spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b) zákona č. 108/2024 Z.z., ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.
VI. Záručné podmienky
1. Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch vybraných produktov, ktoré spotrebiteľ obdrží pri kúpe produktu.
2. Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby produktu. Spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
3. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u obchodníka, u ktorého bola vec kúpená.
Spotrebiteľ je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vady bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady. Pri vyskytnutí vady na tovare v záručnej dobe je spotrebiteľ povinný pri uplatnení práva zo zodpovednosti za vady predložiť obchodníkovi tovar a doklad o kúpe tohto tovaru. Práva zo zodpovednosti za vady veci zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
Adresa na uplatnenie reklamácie: Mirror OC OPTIMA, Moldavská cesta 32, 040 11 Košice
+421 915 402 082, e.mail: info@sperkymirror.sk
VII. Zodpovednosť za vady
1. Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci.
2. Ak predávajúci zodpovedá za vadu predanej veci, kupujúci má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
3. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady nevylučuje právo kupujúceho na náhradu škody, ktorá mu z vady vznikla.
4. Vadu možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, u inej osoby, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním objednávky, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania predávajúceho alebo na inej adrese, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy.
5. Ak kupujúci vytkol vadu poštovou zásielkou, ktorú predávajúci odoprel prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odopretia.
6. Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 OZ odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť.
7. Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa § 621 ods. 3 OZ nevzťahuje. Na náklady spotrebiteľa spojené so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom sa vzťahuje § 509 ods. 2. OZ.
8. Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti.
9. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti.
10. Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval.
11. Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec predávajúcemu alebo osobe podľa § 622 ods. 5. OZ. Náklady prevzatia veci znáša predávajúci.
11. Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak. Ak kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže predávajúci vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, predávajúci kupujúceho o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie veci. Predávajúci bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak kupujúci uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej predávajúcim v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Predávajúci môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré predávajúci účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by predávajúci musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.
12. Predávajúci pri odstránení vady zabezpečí odstránenie veci a inštaláciu opravenej veci alebo náhradnej veci, ak si výmena alebo oprava vyžaduje odstránenie vadnej veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Predávajúci a kupujúci sa môžu dohodnúť, že odstránenie veci a inštaláciu opravenej alebo náhradnej veci zabezpečí kupujúci na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.
13. Pri odstránení vady výmenou veci nemá predávajúci právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné užívanie veci pred jej výmenou.
14. Predávajúci zodpovedá za vady náhradnej veci podľa § 619 OZ.
15. Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1, ak
a) predávajúci vec neopravil ani nevymenil,
b) predávajúci vec neopravil ani nevymenil v súlade s § 623 ods. 4 a 6,
c) predávajúci odmietol odstrániť vadu podľa § 623 ods. 2,
d) vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
e) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
f) predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.
16. Pri posudzovaní práva kupujúceho na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady a možnosť od kupujúceho objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť predávajúceho odstrániť vadu.
17. Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez vád.
18. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie predávajúci.
19. Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.
20. Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady predávajúceho. Predávajúci zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Ak predávajúci vec v primeranej lehote neodstráni, môže kupujúci zabezpečiť odstránenie a doručenie veci predávajúcemu na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.
21. Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.
22. Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša predávajúci.
23. Predávajúci nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné užívanie veci pred odstúpením od kúpnej zmluvy.
VIII. Alternatívne riešenie sporov
V prípade, že kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania kupujúcim, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65, Košice 1,alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Kupujúci môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť aj platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke: https://webgate.ec.europa.eu/odr/
main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
IX. Záverečné ustanovenia
1. Obchodník môže navrhnúť spotrebiteľovi vzhľadom na predávaný sortiment osobný odber finančne náročnejšieho produktu, najmä ak to spotrebiteľovi nespôsobí neprimerané náklady. V týchto prípadoch bude spotrebiteľ kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. V prípade nesúhlasu spotrebiteľa s navrhnutým spôsobom bude spotrebiteľovi kúpna cena produktu vrátená, pokiaľ sa nedohodnú inak.
2. Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.
3. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi obchodníkom a spotrebiteľom.
4. Práva spotrebiteľa vo vzťahu k obchodníkovi vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
5. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
6. Obchodník a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, písomnú (vrátane ručne vypísanej objednávky) a iných prostriedkov ďiaľkovej komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty, online rozhrania ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
7. Orgánom dozoru a dohľadu nad dodržiavaním zákona č. 102/2014 Z.z. je Slovenská obchodná inšpekcia, Vrátna 3, 040 01 Košice, e-mail: ke@soi.sk
8. V zmysle Článku 6 EÚ všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov "Zákonnosť spracovania" Ods. 1 písm. f) Môže predávajúci po doručení objednaného tovaru, resp. služby kupujúcemu, na základe oprávneného záujmu spracovávať osobné údaje kupujúceho aj na účely priameho marketingu a zasielať na e-mailovú adresu kupujúceho informácie o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkanom tovare, resp. službách.
9. Akýkoľvek podnet ohľadom našich produktov a internetovej stránky môže spotrebiteľ oznámiť na vyššie uvedenú adresu obchodníka alebo e-mailom: info@sperkymirror.sk. Po preverení podnetu bude predávajúci spotrebiteľa bezodkladne kontaktovať.
X. Služba overené zákazníkmi
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 01. 07. 2024